21.07.2020 | Zprávy

Düsseldorf, 21. července 2020. Po důkladných vnitřních diskusích se dnes společnost GROHE rozhodla oznámit, že ruší svou účast na příštím ročníku ISH v roce 2021. K tomuto obtížnému rozhodnutí vedly tři hlavní důvody – zaprvé, jako globální značka a součást skupiny LIXIL ctíme hlavní společenské hodnoty, kterými je respekt a odpovědné jednání. V souladu s úsilím vynaloženým na ochranu zdraví zaměstnanců, obchodních partnerů a zákazníků, přísnými hygienickými a bezpečnostními opatřeními během koronavirové pandemie zůstává zdraví a bezpečnost pro společnost GROHE hlavní prioritou. Pro naše zaměstnance, zákazníky a další účastníky veletrhu ISH. Zadruhé, situace kolem onemocnění COVID-19 je v Německu, a zejména v zahraničí, stále velmi nestabilní, a akce s větším počtem účastníků představují obrovské riziko. A nakonec, hygienickou strategii navrženou pořadateli veletrhu ISH považujeme za nedostatečnou:

  • Společnost GROHE se nebude účastnit příštího ročníku veletrhu ISH 2021
  • Zdraví a bezpečnost jsou naší prioritou: pro zaměstnance, zákazníky a všechny zúčastněné
  • Účast na jiných veletrzích v regionu EMENA se aktuálně vyhodnocuje

Jonas Brennwald, CEO LIXIL EMENA a Co-CEO Grohe AG vysvětluje: „S velkou lítostí musíme zrušit naši účast na veletrhu ISH 2021, který se má konat v březnu 2021. Naši zákazníci a obchodní partneři od nás očekávají, že v rámci veletrhu představíme fantastické novinky a inovace a připravíme pro návštěvníky výjimečný  zážitek plný jedinečných prezentací a osobních setkání. Za daných okolností a omezení si však takový koncept veletrhu neumíme představit.“

„Velmi nás mrzí, že nebyla vůle odložit veletrh ISH na pozdější termín,“ dodává Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International a Co-CEO Grohe AG. „Jednou z hodnot naší společnosti je odpovědné jednání. Jsme bohužel přesvědčeni, že v této krizové situaci je pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví všech zúčastněných odpovědné svou účast zrušit.“

Na základě tohoto rozhodnutí společnost GROHE rovněž zváží účast na jiných veletrzích v regionu EMENA. Další informace budou poskytnuty regionálním pobočkám. 

Společnost GROHE však aktuálně pracuje na alternativním konceptu, který by nabídl našim obchodním partnerům a médiím jedinečný zážitek a možnost, jak se seznámit s našimi novinkami. Způsob, jakým bude naše značka prezentovat své budoucí inovace, bude včas oznámen. 

Sledujte nás na sociálních sítích: Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedIn a YouTube.

O společnosti GROHE

GROHE je předním světovým výrobcem koupelnových řešení a kuchyňských baterií, který zaměstnává přes 6 500 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, podtrhují expertízu a technologické know-how této tradiční německé značky. GROHE vytváří inteligentní, obohacující a udržitelná produktová řešení, která jsou zaměřena na požadavky zákazníků a nabízí bezkonkurenční přidanou hodnotu s pečetí kvality „Made in Germany“: veškerý výzkum, vývoj a design jsou protkány do jednoho integrovaného procesu v rámci našich německých továren. GROHE bere společenskou odpovědnost firem velmi vážně a její hodnotový řetězec je zaměřen na uchovávání omezených přírodních zdrojů. Od dubna 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2021 je její ambicí také úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.

Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 460 ocenění za design a inovativní technologie. Společnost GROHE se stala vůbec první společností ve svém odvětví, které se podařilo dosáhnout na cenu CSR německé spolkové vlády za příspěvek k trvale udržitelnému rozvoji. Business magazín Fortune® rovněž společnost GROHE umístil na seznam „Change the World“, žebříček 50 světových společností, jejichž obchodní aktivity mají pozitivní dopad na společnost a „mění svět k lepšímu“.

O společnosti LIXIL

Společnost LIXIL vyrábí revoluční vodní a stavební řešení, které řeší každodenní výzvy a zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, nevídaný tah na branku, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 75 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Zjistěte více na adrese www.lixil.com