22.12.2020 | Zprávy

Kuchyňský systém GROHE Blue patří mezi finalisty německé ceny za trvale udržitelný rozvoj German Sustainability Award 2021

●        Kuchyňský systém GROHE Blue je jedním z nejlepších produktů v kategorii „ikony“

●        Porota oceňuje kombinaci nadčasového designu a efektivního příspěvku ke společenské transformaci směrem k udržitelnosti

●        GROHE Blue pomáhá snižovat produkci plastového odpadu a CO2

Kuchyňský systém GROHE Blue je ve finálovém kole prestižní ceny za udržitelný design. Kromě běžné kohoutkové vody umožňuje tento inovativní systém odběr filtrované a chlazené neperlivé, jemně perlivé nebo perlivé vody přímo z kuchyňské baterie. Samotná baterie je zcela hygienická a obsahuje oddělené rozvody pro filtrovanou a nefiltrovanou vodu. Díky tomuto systému zcela odpadá potřeba nakupovat těžké lahve s vodou, a takto ušetřené lahve významně přispívají ke snížení množství plastů a emisí CO2. Odborná porota německé ceny za trvale udržitelný rozvoj German Sustainability Award ve svém prohlášení zvláště ocenila právě tuto kombinaci praktických a ekologických vlastností. Díky své vysoké úrovni pohodlí má GROHE Blue potenciál „podporovat změnu myšlení ve společnosti, a tím i změnu celkového přístupu“. Porota rovněž dospěla k závěru, že díky nadčasově elegantnímu a minimalistickému designu se tento kuchyňský systém může stát v kuchyni dlouhodobým společníkem.

„Kuchyňský systém GROHE Blue dokazuje, že sofistikovaný design, pohodlí a udržitelnost mohou jít ruku v ruce,” říká Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International a Co-CEO Grohe AG. „Nominace je pro nás dalším důkazem, že jsme s vývojem našich produktů na správné cestě. Naše řešení, která šetří cenné přírodní zdroje, sami vyrábíme udržitelným způsobem. Tato řešení však především podporují uživatele, aby účinně přispívali k natolik potřebné změně sami.“ 

V rámci 13. ročníku vyhlašování německé ceny za trvale udržitelný rozvoj uděluje nadace German Sustainability Award poprvé cenu za udržitelný design. Společnost GROHE je také finalistou v kategorii „Přírodní zdroje“. Díky dvěma nominacím patří společnost GROHE mezi vůbec nejúspěšnější výrobce letošního ročníku ceny German Sustainability Award. Zda se společnosti GROHE podaří na cenu dosáhnout, bude vyhlášeno na slavnostním ceremoniálu 3. prosince 2020 (Design) a 4. prosince 2020 (Přírodní zdroje). 

Více informací o společnosti GROHE a ekologických tématech, kterými se zabýváme, najdete na webových stránkách green.grohe.com. 

Sledujte nás na sociálních sítích: Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedIn a YouTube.

O společnosti GROHE

GROHE je předním světovým výrobcem koupelnových řešení a kuchyňských baterií, který zaměstnává přes 6 500 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, podtrhují expertízu a technologické know-how této tradiční německé značky. GROHE vytváří inteligentní, obohacující a udržitelná produktová řešení, která jsou zaměřena na požadavky zákazníků a nabízí bezkonkurenční přidanou hodnotu s pečetí kvality „Made in Germany“: veškerý výzkum, vývoj a design jsou protkány do jednoho integrovaného procesu v rámci našich německých továren. GROHE bere společenskou odpovědnost firem velmi vážně a její hodnotový řetězec je zaměřen na uchovávání omezených přírodních zdrojů. Od dubna 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2021 je její ambicí také úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.

Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 460 ocenění za design a inovativní technologie. Společnost GROHE se stala vůbec první společností ve svém odvětví, které se podařilo dosáhnout na cenu CSR německé spolkové vlády za příspěvek k trvale udržitelnému rozvoji. Business magazín Fortune® rovněž společnost GROHE umístil na seznam „Change the World“, žebříček 50 světových společností, jejichž obchodní aktivity mají pozitivní dopad na společnost a „mění svět k lepšímu“.

O společnosti LIXIL

Společnost LIXIL vyrábí revoluční vodní a stavební řešení, které řeší každodenní výzvy a zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, nevídaný tah na branku, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 70 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com

www.grohe.cz

 

Fotogalerie

Podívejte se také na související fotogalerii.