22.03.2021 | Zprávy

.... další z řady revolučních počinů společnosti GROHE

  • Skvělý start: první den navštívilo web GROHE X přes 12 000 návštěvníků a téměř 
  • 4 000 diváků sledovalo tři online prezentace.
  • Působivá angažovanost do udržitelného rozvoje: během úvodní prezentace společnost GROHE představila historicky první produkty s certifikací Cradle to Cradle Certified®
  • Zákazníci jako hybná síla rozvoje: společnost GROHE rozšiřuje své portfolio  o inovativní produkty a služby na míru potřebám zákazníků

„Poznejte budoucnost“. To je hlavní slogan, se kterým společnost GROHE, součást skupiny LIXIL, včera spustila revoluční digitální platformu GROHE X. Její součástí je velké množství informativního a inspirativního multimediálního obsahu šitého na míru obchodním partnerům a zákazníkům společnosti GROHE. Příkladem jsou instalační videa, články ze zákulisí společnosti nebo 360° zážitkové místnosti, ve kterých se návštěvníci mohou seznámit detailně s připravenými produktovými novinkami. Kromě toho se na GROHE X nachází zajímavé video formáty, například série rozhovorů „Na skleničku vody s…“, v rámci které naši experti poodhalují tajemství výrobních procesů, nebo „Wow okamžik týdne“, ve kterém je každý týden představen nový, inspirativní projekt nebo téma. Návštěvníci platformy mohou svět GROHE zkoumat sami dle svých potřeb. GROHE X však současně nabízí nový způsob interakce: Obchodní partneři mohou GROHE X využít ke sjednání schůzek a výměně informací o inovacích, se kterými se právě seznámili.

„GROHE X je pro naši značku historickým milníkem. Otevírá svět doposud nemyslitelných možností, jak objevovat a zkoumat naše produktové novinky a témata, kterými se zabýváme. Ke GROHE X se můžete připojit kdykoliv a kdekoliv budete chtít. GROHE X nás proto sbližuje, a to i v době, která fyzickou blízkost nedovoluje. Pozitivní zpětná vazba, kterou jsme získali od zákazníků po celém světě, nás ujistila v tom, že jsme se před osmi měsíci rozhodli správně. Cesta, na kterou jsme se prostřednictvím GROHE X vydali, však sotva začala. Máme s touto platformou dlouhodobé plány a v průběhu příštích měsíců ji budeme dále rozvíjet. Děkuji týmu, který vznik této platformy umožnil, a to během práce z domova. Jsem velmi hrdý na odhodlání a kuráž, se kterou přeměnili sen o GROHE X do skutečnosti,“ říká Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA a Co-CEO Grohe AG.

Nový milník na cestě k udržitelnému rozvoji

U příležitosti spuštění platformy GROHE X jsme kromě volně dostupného obsahu připravili několik exkluzivních živých prezentací pro pozvané hosty. Speciální program, který doprovází spuštění platformy GROHE X, odstartovala zahajovací prezentace. Během ní dostala společnost GROHE příležitost opět obhájit  svou pozici průkopníka udržitelného rozvoje v sanitárním průmyslu. Společnost GROHE představila nové varianty svých čtyř bestsellerů s certifikací Cradle to Cradle Certified ®[1]. Vyrobit, prodat, spotřebovat a vyhodit – tak funguje takzvaná lineární ekonomika. Fenomén Cradle to Cradle jde přesně opačnou cestou. Produkt je vyroben takovým způsobem, že na konci jeho životnosti lze komponenty použít k vytvoření nových produktů. K dosažení certifikace je produkt hodnocen z hlediska následujících pěti kategorií: zdraví materiálu, opětovné použití materiálu, obnovitelná energie, péče o vodu a sociální spravedlnost. „Dosažení certifikace Cradle to Cradle na úrovni Gold významně posune naše aktivity v oblasti udržitelného rozvoje. Jsem mimořádně hrdý na to, že jsme jednou z prvních značek v sanitárním průmyslu, které se na tuto certifikaci podařilo dosáhnout. Jsme odhodlaní v našem úsilí pokračovat a dále posouvat standardy udržitelné transformace. Jelikož stavební sektor představuje více než 50 procent celosvětové spotřeby materiálu, je nutné zastavit plýtvání přírodními zdroji a odklonit se od lineárního modelu ve prospěch cirkulární ekonomiky. Musíme transformovat náš obchodní model směrem  k cirkulárnímu hospodářství, a namísto další a další spotřeby zdrojů považovat produkty na konci jejich životnosti za cenné materiály,“ vysvětluje Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International a Co-CEO Grohe AG, důležitost cirkulární ekonomiky v kontextu strategie udržitelnosti značky GROHE.

[1] Certifikováno podle Cradle to Cradle ve znění Version 3.1. Produktový standard C2C Certified je přední světové měřítko pro návrh a výrobu bezpečných, cirkulárních a odpovědných materiálů a produktů založené na vědeckých poznatcích. Více informací naleznete zde. Informace o prvních GROHE Cradle to Cradle Certified® produtech zde.

Důležitost změny uvažování ve stavebním průmyslu a zaměření na zelené budovy stavěné podle principů Cradle to Cradle® byla jedním z hlavních témat úterní odpolední panelové diskuze, které se zúčastnili Dr. Ing. Peter Mösle, Partner Drees & Sommer SE a Managing Director, EPEA GmbH a Thomas Fuhr. V diskuzi zaznělo několik podnětných myšlenek o tom, jakými způsoby lze implementovat udržitelnou architekturu již dnes a v nejbližší budoucnosti.  

Během úvodní prezentace společnost GROHE také představila nový program zaměřený na odborné vzdělávání v oboru instalatérství – GIVE[2]. Tento program posiluje sociální rozměr strategie udržitelného rozvoje společnosti. GROHE již spolupracuje s 26 institucemi, které nabízejí vzdělávání v oboru instalatérství v regionu EMENA. V rámci programu GIVE bude GROHE podporovat střední a vyšší odborné školy při sestavování vzdělávacího rámce, instalacemi moderních školicích zařízení a poskytováním vzdělávacích materiálů a zkušených techniků. Studenti absolvují specifické produktové školení připravené společností GROHE, za které obdrží mezinárodně uznávaný certifikát. 

Vzhledem  k nedostatku kvalifikovaných instalatérů v sanitárním průmyslu je důležitější než kdy jindy nabídnout atraktivní vzdělávací program, který mladým lidem pomůže získat potřebné znalosti a zajistit si tak budoucí uplatnění.

Skutečné inovace pro domovy budoucnosti

Dalším zásadním tématem úvodní prezentace byla naše nepřehlédnutelná orientace na zákazníka. Zaměření na očekávání a potřeby zákazníků se neodráží pouze v GROHE X nebo nové prodejní strategii, která nabízí oddělené produktové portfolio a specializované služby přizpůsobené cílovým skupinám. Je také hlavním principem při vývoji nových produktů. 

To bylo patrné zejména při představení nové generace bestselleru GROHE Eurosmart [3]. Již čtvrtá generace jednoho z našich nejprodávanějších produktů přináší do řady Eurosmart mimořádně praktické a všestranné modely: zákazníci mohou sáhnout po hybridní baterii, která kombinuje ruční ovládání a bezdotykovou hygienu, nebo si vybrat z více variant ovládací páky. Například páku s průřezem, který usnadňuje úchop, nebo prodlouženou páku, která umožňuje ovládání loktem. To je ideální zejména do ordinací lékařů, ve kterých je žádoucí minimalizovat kontakt s povrchy.

„Při návrhu každého nového produktu začínáme otázkou: Pro koho tento produkt navrhujeme? Myšlení zaměřené na člověka a hluboké porozumění zákazníkům jsou klíčem   k vývoji smysluplných produktů, které zlepšují a zvyšují hodnotu každodenního života lidí po celém světě. S našimi produkty chceme reagovat na měnící se potřeby spotřebitelů a sociální trendy. Při vývoji našich produktů se řídíme třemi klíčovými trendy: urbanizace, fyzické a duševní zdraví a udržitelný rozvoj[4]. Například v loňském roce se představa o ideální koupelně vyvíjela opravdu rychle. Zákazníci hledají koupelnové výrobky, které jim pomohou vytvořit nezapomenutelné zážitky a chtějí proměnit svou koupelnu v prostor, kde se mohou dobře starat o své tělo i duši. Odpovědí na tento trend je naše nová kolekce GROHE SPA[5], pečlivě sestavený výběr prémiových produktů z našeho portfolia, které umožňují zákazníkům poznat pocit opravdového štěstí,“ vysvětluje Patrick Speck, Leader LIXIL Global Design, EMENA. 

Jaké trendy definují životní styl dnešních zákazníků? To byl ústřední bod včerejší druhé panelové diskuze s Patrickem Speckem a expertkou na trendy, Oonou Horx-Strathern, výkonnou ředitelkou proslulého Zukunftsinstitut Horx. 

Návštěvníci platformy GROHE X se mohou v následujících dnech těšit na celou řadu dalších zajímavých prezentací a originálního obsahu. V budoucnu bude GROHE X rozšířena z čistě digitální platformy na model poskytující živé vizuální zážitky.

Poznejte budoucnost na grohe-x.com.

Sledujte GROHE na sociálních sítích: Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedIn a YouTube.

O společnosti GROHE

GROHE je předním světovým výrobcem koupelnových řešení a kuchyňských baterií, který zaměstnává přes 7 000 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, podtrhují expertízu a technologické know-how této tradiční německé značky. GROHE vytváří inteligentní, obohacující a udržitelná produktová řešení, která jsou zaměřena na požadavky zákazníků a nabízí bezkonkurenční přidanou hodnotu s pečetí kvality „Made in Germany“: veškerý výzkum, vývoj a design jsou protkány do jednoho integrovaného procesu v rámci našich německých továren. GROHE bere společenskou odpovědnost firem velmi vážně a její hodnotový řetězec je zaměřen na uchovávání omezených přírodních zdrojů. Od dubna 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2021 je její ambicí také úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.

Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 490 ocenění za design a inovativní technologie, ale také za udržitelný rozvoj. Společnost GROHE jako první ve svém odvětví získala ocenění CSR Award německé spolkové vlády a ocenění German Sustainability Award 2021 v kategoriích „Zdroje“ a „Design“. V rámci kampaně „50 lídrů v oblasti udržitelnosti a klimatu“ je společnost GROHE také hnací silou udržitelné transformace.

O společnosti LIXIL

Společnost LIXIL vyrábí revoluční vodní a stavební řešení, které řeší každodenní výzvy a zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, podnikatelské odhodlání, dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 60 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com